lovshultsryttarna

Växjö!

Tjenare, tänkta skriva lite om min och louise dag i växjö ;)
Vi skulle mötas vid kyrkan i stan 8.00
Bussen från p-vik gick 2.27 men ja den kom aldrig så vi åkte med rödslebussen 7.47
Vi kom 6 minuter försent :O
Vissa va typ skitsura.. de va jag lousie och Regina som dom väntade på..
Aja sen vägen dit va no problems ;)
Sen fick vi sen rundtur i Domkyrkan. SUPER KUL VERKLIGEN!!- NÄÄÄ!
Sen skulle någon biskop eller något prata och lousie och jag somnade typ dirrekt när han började prata, sen vaknade vi typ 3 min innan de va slut. Bra taiming eller vad ?:D
A sen skulle vi äta Donken.. Typ 90 pers som skulle äta samtidigt ! ett ord: KAAOOOSSS !
A sen fick vi gå runt lite och shoppa i 4 timmar.. Jag som ÄLSKAR att shoppa.. EE NÄÄÄ. hatar de.
Men de vara bar kul dom två först timmarna.. Men dom två sista va bara dryga och långtråkigt.
Jag köpte!:
Ett par nya vantar, Louise fick dom gammla.
En klänning (Älskar den :D)
Sen köpte jag en julklapp till lousie. Lite i efterskått för vi hade inte hunnit köpa något så hon fick välja ngn grej för typ 150:-
Hon fick ett ''mobilfack/fuddral.. Rosa med pärlor på ;)
Lousie köpte!:
Två ''bandänads''
Ett örhänge
Smink och.. sen va de nog något mer..
hmm.. nää va nog de annas får hon skriva till de sen ;)
Sen fick jag en julklapp av louise, Ett halsband och ett örhänge (feik)
(Har inte hål i öronen ;)
Ja sen åkte vi hem vid fyra ;)
Resan hem va as kul ;)
Jao imon blir de stallet till älskade wille. Nu ska jag lägga mej och sussa för imon börjar skolan.. jipppii !!:(



Klänning + halsband ;)<3

En gammal bild på lousie och mej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!