lovshultsryttarna

2 pass med Pärlis

Godkväll Lovisa här !
Igår red jag ett hoppass med Pärla i padocken. Jag hade en liten oxer och tre studs. Hon var super taggad och jätte glad att få hoppa. Lite busig. Hon började studsa när hon inte fick hoppa^^



Idag tittade jag på Karin först när hon red. Sedan skulle inte Lovisa R upp så då red jag ett litet pass med Pärla.
Jag red ett tufft dressyrpass i värmen för varmt var det som satan...
Jag började med att ställa henne och rida henne på volterna.
Hon är sjukt stel i ena varvet och vill bara smita undan.
Jag hade henne samlad hela tiden och hon tyckte det var super jobbigt att hålla igång både traven och galoppen.
Hon försökte även där smita undan genom att bocka. Men tillslut gjorde hon iallafall som jag sa.
Red i ca 40 min och både jag och Pärla var super svettiga efter det.
Blev super nöjd!

Imorgon rider jag nog ett dressyrpass med Ozo.
Ha det bra
/Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!