lovshultsryttarna

ÄÄnnttlliiggeenn !!::DD

tjenare ;D
Nu är jag äntligen frisk så nu har jag börjat träna igen..
Igår jag jag i stallet med maja och lovisa.R.
Jag red typ lite mark- hopppning på två små 40cm kryss.
Wille va jätte duktig, va första gången på jätte länge jag red så de kändes awesome :)
Fast hade ngn konstig känsla i början. typ att de va första gången jag red på flera år..
Aja.. sen red jag bvalo för maja wille testa hoppa lite med wille :)
Kul att rida balo. va länge sen :)

Ja och idag så har jag tränat med wille igen, va ensam idag :)
De va faktiskt riktigt skönt :D
Fast hade fett ont i röven sen igår..
Men iaf så va Wille jätte duktig, hoppade ett 55 och ett 60 cm hinder :)
Han vägrade en gång, men annas va han super duktig:D
Tror jag ska träna lite på form imon, eller så blir de en uteritt eller ngt. Ja har inte bestämmt mej än.
Så får se vad jag känner för imon ;P
Hela nästa vecka blir de nog hård träning om jag orkar..
Jao men ses så länge, tjauooooo !

// KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!