lovshultsryttarna

Duktig Ozo !

Godkväll.
Idag har jag ridit Ozo. Jag hoppade henne i padocken. Hade satt upp ett kryss och ett räcke som låg på 60cm. Man märker att hon blir mycket lugnare när det är varmt och hon var mycket lugnare i padocken än i ridhuset. Började med att trava hindrena och hon var super duktig. Sedan testade jag även att galoppera över och då märker jag att hon verkligen blir taggad ;)
Har ju inte hoppat redigt så mycket nu när det är vinter. Men jag tyckte det gick ganska bra ändå ! Jätte kul att kunna rida henne i padocken igen !
Nu ska jag sova.
/ Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!