lovshultsryttarna

Godmorgon bloggen !

Japp , jag slänger in ett inlägg här på bloggen innan fotbollsträningen.
Igår var vi i stallet. Karin och jag hade tänkt rida i padocken. Men Ann-Sofie frågade om vi skulle ut i skogen så vi ändrade oss. Det är ju kul att rida med henne ! Vi red en ganska lång runda i skogen. Ozo var super duktig även att Tina (Ann-Sofie) låg i baken på henne. Det fanns snöhögar på vägen som var lite läskiga, eller det tycker iallafall Ozo. Sedan red vi en stund i padocken också. Jag red med gummisnodd och då gick hon jätte fint och var lugn och helt enkelt jätte skön att rida. AS har verkligen gjort ett jätte bra jobb med denna hästen !
Idag efter fotbollsträningen ska Karin och jag hoppa lite småhinder i padocken med Pärla och Wille. Pärla har jag ju inte kunnat hoppa på hela vintern så det ska bli super kul. Det tycker nog Pärla också !
/ Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!