lovshultsryttarna

Häst till taggad 1000 och duktig som faaaaan !!!:D

HEEEEEEEEEJ !
Igår va jag  stallet med maja, lovisaR och min kompis från stan hannes :)
Jag hoppade lite med wille och jag började ha hindret på 60 cm.
Wille va AS taggad och hoppade jättefint :D

Sen höjde jag till 70cm. Han hoppade jättefint och bra på de med.
Efter de blev de 80cm.. och han hade inte vägrat en ända gång och de gjorde han inte nu heller..
Han bara flög över hindrena. SKit duktig och han verkligen bjöd över hindret.
Ja sen efter ett tag blev de... batatabaaaaaaaa 90 cm :D
yeah.. och ja han bara hoppade de på första försöket :D fatta hhur jävla glad,stolt och chokad jag blev :O
Han har verkligen blivigt skit duktig :D
Sen red jag barbaka, hoppade även 90 hindret då ;)

Sen fick hannes rida lite. De va första gången men han va jätteduktig i alla fall :D
Han hoppade ett litet hinder tillochmed :)
Fast sen så trillade han ev och då fick jag rida igen. Men sen ville han rida igen och då fick han de ;)
Men ja.. han trillade av igen sen så då fick de räcka för honom ;P
De va verkligen en toppen dag :D

Snart ska jag till stallet och kanske rida ut en sväng eller om jag tar ett dressyrpass vet jag inte. tror de blir ute ;) Men de skriver jag om senare ;) byebye !


 Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!