lovshultsryttarna

Hej igen !

ojojoj förlåt för min jätte dåliga uppdatering.
Men har inte varit på datan på en hel vecka. Så ber om ursäkt för de.
Men i alla fall så har lovisa och louise bloggat lite om vad vi har gjort. Jo vi har hoppat :D
Och wille har varit jätte duktig.
Men idag i alla fall så har jag ridigt ett dressyrpass i de härliga sommarvädret.
Wille blev jätte svettig. Hade gummisnodden men tog av både den och sadlen i slutet :)
De gick jättebra, super nöjd med de passet. Och på söndag är de ponnyridning vid strandagården, klockan 10 :)
De kommer nog bli lika kul som förra gången fast nu med wille oxå :D Han va ju tyvär halt förra gången så han kunde inte va med så balo fick va med i stället. Han ska även va med nu på söndag igen och jobba lite :)
Ja imon ska lovisa och jag nog rida ut med wille och ozo. Eller blir de ett dressyrpass igen :)
jao och idag sen efter stallet städade jag mitt rum och sen va jag med lovisa :) vi hade jättekul förutom att jag va tvungen att gå och kissa hela tiden eftersom jag har urinverksinfektion eller vad de heter. Jao kulkul däääärrrr.. eller inte !
Ah men vi ses, pussssss och kraaaaaamm !!!:D

// KARIN !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!