lovshultsryttarna

hoppträningen gick super :D

Hejsan allihopa :D
Idag som jag skrev tidigare skulle vi hoppträna.
De gick super för mej, wille vägre bara en gång på en oxå. Men de va mitt fel!
Superglad att han inte vägrede så mke :)
Vi hade en studs, en oxer och ett vanligt hinder. Vi började att ha de lågt sen höjde vi, jag hoppade tillslut oxern som jag höjde till 80/85 :D
  Wille va verkligen super duktig :D
Imon ska jag nog ta ett lätt dressyrpass om jag åker upp för jag ska på utveklingsamtal vid 4 så får se om jag hinner åka upp efter ;)
Ja men nu skall jag fara ;)
De kommer lite nya bilder sen så fort jag fått dom av wilma ;D
puss <3

sommaren 2011 !<3
//KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!