lovshultsryttarna

Jätte roligt hoppass ! :)

Hejsan !
Idag red jag och Ozo ett hopp pass med Wilma , Karin och Louise. Vi hade en bana och först låg hindrena på ca 60 cm. Vi hoppade först bara enhinder för uppvärmning. Sedan hoppade en och en banan. Ozo var super lugn och jag kunde galoppera hela med kontroll. Såklart försökte hon sticka ibland när jag tappade kontrollen.
Sedan höjde vi till 70cm och Ozo gjorde hur härliga skutt som helst.
Är såhäääääääär nöjd med passet och Ozo!!
Bästa hoppträningen på hela året.
Kanske är svårt för er som inte känner henne att jag kunde galoppera en hel bana i lugn galopp. Ni tycker säkert att det inte kan vara så svårt. Men det är det.
Men tyckte iallafall att det gick underbart bra.
Nu blir det inte hoppning någon mer denna vecka. Eller kanske med Pärla imorgon ... Hmmmm får se ;)
Hoppgalen kan man säga att jag är. Det har smittat av sej på Pärla och Ozo också. Haha.
Nu blir det läggdags och så hörs vi imorgon.
/ Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!