lovshultsryttarna

sjuk :(

Tjenare allihopa. Sjuka Karin som skriver. A jag är sjuk så kommer inte kunna åka till stallet idag eller imon. Jag har hosta så när jag sitter eller vänder mej om i sången så kvävs jag. Och när jag står upp hostar jag och håller på att spy. Spyde nästan två gånger i natt. Måste ligga på samma ställe nästan hela tiden. Kan bara ligga på en sida och halft på ryggen. Riktig jobbigt. Hatar när jag måste hosta. De blir en så obehaglig känsla typ som jag håller på att kvävas. Den när man har slutat hosta så kan man knapppt andas. Har feber oxå så de gör de bara värre.. kan knappt göra nånting.. . :( det är jätte jobbigt :( sen vågar jag knappt sova för tror jag kommer kvävas. Nu måste jag dra. Puss hej <3 //Karin

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Krya på dig Karin! Kram

2012-03-10 » 18:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!