lovshultsryttarna

Snart hoppträning ;D

tjena tjena..
länge sen jag bloggade igen..
ah först ska jag bara säga att tävlingen avslutats på torsdag så alla vet ! mmmhh ;)
Sen så i söndags hade vi ju ponntridning med wille, balo och pärla.
pärla blev som vanligt favoriten hos barnen, men även wille och balo fick gå ganska mke :)
Wille va ganska nervös i början och så va han rädd för alla brevlådorna, men de gick mke bättre sen efter ett tag :D tycker ändå han va jätteduktig, de va ju hans först gång oså :)

Ja snart ska vi till stallet och hoppa :)
Wilma, jag och lovisa har bestämmt att på tisdagar har vi hoppträning tillsammans. Louise är oxå med i bland men eftersom hon inte kan hoppa så jätte mke med tina så är hon bara med ibland ;)
Idag blir de bara jag, lovisa och wilma, för louise skulle bort. Vi ska väl hoppa studs och oxer :D
De kommer bli jättekul :D tycker de är så kul att kolla på när dom andra hoppar för dom är så himla duktiga. och safira som är så ung att hon kan hoppa så himla fint ;) hoppas bara de går bra för lovisa :D
Och för mej oxå då såklart. Hoppas på att wille är pigg och supertaggad på att hoppa :D
Jao men de va nog allt ;)
Puss på er :D

// KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!