lovshultsryttarna

Stallet med bästis :)<3

Hejsan !
Idag är Karin sjuk , krya på dej !
Wilma följde istället med mej när jag skulle rida Ozo. Jag red först en stund med gunmisnodd och sedan en stund utan. Det gick hyfsat. Det blåste och jag fick ont i huvudet så red bara i 40 min typ.
Sedan tittade vi lite på Ann - Sofie och Lovisa när dom red, mockade och sopade. Borstade även Wille en stund han blev super len och ren.
Snart ska jag bada badtunna med familjen.
Vem tror ni vinner mello ? Jag tror och hoppas Loreen!
Hörs sen
/ Lovisa


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Heja loreen! :)

2012-03-10 » 17:21:52 URL: http://jagplushastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!