lovshultsryttarna

Stolt !!

Tja bloggade inte om gårdagen. kan säga att jag red ut och sen i paddocken. uteritten gick super, dressyren gick bajsdåligt...
Men idag red jag ett hårdpass i dressyr i paddocken. Hade gummisnodd och wille va jätteduktig :)
Han gick ner.. a nästan hela tiden.Tog lite skutt över de lilla hindret som lovisa hoppade över :)
det va jättekul.sen tog jag va gummisnodden och han va nästan lika duktig då oxå :D han va lite segare att gå ner men han klarade de super sen :D Riktigt stolt !!!:)
De va riktigt skönt att de gick bra idag eftersom de inte alls gick bra igår :P
Blir nog ett dressyrpass imon oxå :)
De är jätteskönt att man äntligen kan rida seriöstr i paddocken igen :D
Ja men imon ska jag med lollo hem efter skolan och sen ska vi till stalllet till våra små pluttehästar :D
jao ses imön ;)



//KARRRIIIINNNN !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!