lovshultsryttarna

Tillbaka !

Hejsan och ursäkta för dålig uppdatering från min sida.
Igår hoppade jag och Karin Wille och Ozo i padocken. Vi hade tre hinder uppsatta och det låg på typ 60-70 cm.
Ozo var ju pigg som vanligt men jag tyckte ändå hon lyssnade hyfsat iallafall. Hon sprang inte på allt för mycket. Är så skönt att kunna använda padocken igen och få känna Ozos saknade skutt över hindrena! Risken är väll att man inte kommer ut i skogen lika ofta.
I slutet på ridpasset föreslog A-S att vi skulle testa varandras hästar. Det var ett bra förslag och vi gjorde det.
Det är verkligen skillnad på häst kan man säga!
Ozo är ju den där pigga typen man måste använda armarna väldigt mycket och Wille är mer den lite lugnare och man måste använda benen rätt mycket.
Man kan säga att Karin och jag tränar helt olika muskler, haha.
Men jag tyckte även Wille skötte sej bra och var mycket framåt på hindrena.
Ann-Sofie tog lite hoppbilder på oss som ni även kan se på hennes blogg : http://vilkethastliv.se

En bild på Wille och mej också ;)

/ Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!