lovshultsryttarna

Uteritt och dressyrpass!

Tja förlåt för jag inte bloggat på länge.
Skriver lite kortfattat om i fredags och igår.
I fredags va jag i stallet med maja och lovisa. Vi red ut stora galopprundan. Wille va duktig. men ville inte gå först, för du givk han upp i skogen, tvärnittade osv.. allmänt jävla jobbig.
A sen gick jag längst bak och väntade till maja och lovisa hade kommit ett tag så jag kunde öva på att ha kontroll övcer honom även att dom andra va förre. De jag väl brea antar jag. han va VÄLDRIGT mke piggare då. Han ville bara trava, gick jätte snabbt och ville bara sticka iväg när vi galopperade..
Lovisa skrev de mesta om igår. Men ja vi red ut en sväng sen red vi i paddocken, a-s va med oxå. De va länge sen man red med henne så de va jättekul :D
Sen när vi red i paddocken så hade jag gummisnodd, HAn va jtteduktig då, kunde gå ner i skritt - trav- galopp. Fast i galoppen drog han upp huvet lite men gick ner snabbt igen ;)
Super stolt faktist :D
Ska nog ha gummisnodd ett tag i dag oxå. Sen kanske jag tar av den och jobbar ner han själv.
Vi ska nog hoppa lite små hinder och ha galoppbommar och sånt, blir nog en super dag. Wilma och maja ska nog oxå med ;)

Skrev nog lite fel.. tönt* xp
//KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!