lovshultsryttarna

Vilka skutt !

Hej !
Tidigare idag red jag en stund i padocken med Pärla. Tänkte först bara rida ett hårt dressyrpass men blev lite hopp över ett litet hinder Ann - Sofie hade satt upp. Jag skrittade fram i skogen samma runda som jag tog med Ozo. Hon var lite bråkig efter som hon inte gillar att vara själv. Men efter stegringar och bockningar gav hon upp. Sedan red jag i padocken. Hon är super stel i ena varvet och vill verkligen inte ställas. Men jag får kämpa på. Sedan hoppade jag det lilla hindret på en volt. Hon ville inte riktig "hoppa" över det så hon slog i bommarna. Sedan höjde Ann-Sofie det åt mej och då hoppade hon jätte fint ! Hon var seg när vi inte hoppade och super pigg när vi hoppade haha den ponnyn älskar verkligen att hoppa ! ;) Svettig kan man säga att hon blev !
Nu blir det läggdags !

Tagga nya bilder på lördag. Blir fotografering.
/ Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!