lovshultsryttarna

WIIIEEEE :D

Tjenare :D
Idag va jag i stallet med wilma och hennes kille victor.
Vi red ut stora galopprundan.. De tog ett tag för wille va skit seg + att vi va tvungna att vänta på victor.
Wille va jättekonstig idag :O han gick in i skogen och ja va helt konstog. han har aldrig gjort så förrut.  Skit konstigt, men de gick bättre sen :D
Red saffi en stund och så fick wilma testa wille för hon har aldrig ridigt honom innan.. hehe ja hon va slut i bannen efter, hon hade inte spö så haha ja hon fick ont i benen :p
Ja saffi va VÄLDIGT konstig och jobbig. hon lixom stuttsade när hon stannade. De va inte läskigt men jobbigt. 
På hem vägen va hästrna skit pigga. saffira ville bara rucha på. Sen byte vi tillbaka så då fick jag min lille wille.
FIck ner han i jättefin och lugn galopp sen :)
Ja imon kommer hovslagaren och ska sko wille efter han tappat den ena.. Men ska kanske upp och rida tina  åt lollo. eftersom hon är sjuk och inte kan åka till stallet. Hon kanske ska till skolan imon, hoppas hoppas hoppas.. Saknar henne JÄTTEMYCKET!!! :(
Ja men nu ska jag kolla på big brother. missade gårdagens avsnitt så måste komma ifatt så jag kan kolla ikväll ;P
Och idag testade jag mina nya magic bruch bostar för min lilla tjockis hade rullat sig..  DOM ÄGER !!!!
JA hejdå så länge ;)
  
/KaRiN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!